Praktijkrichtlijnen
Onze praktijk is efficiënt en helder georganiseerd, waardoor de wachttijden kort zijn. Om dit mogelijk te houden, hebben wij een paar huisregels:
-
Wilt u wijzigingen in verzekering, adres, of medicatiegebruik direct doorgeven.
- Controleert u ook het bij ons bekende e-mail adres?
-
Behandelingen vinden uitsluitend plaats volgens afspraak.
-
Wij stellen het op prijs als u 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig bent. U kunt zich bij de balie assistente melden en als het nodig is uw tanden poetsen. Zij kan in de agenda aangeven dat u aanwezig bent, de assistente komt u dan ophalen.
-
Kan uw afspraak niet doorgaan? Dan horen wij dat graag zo snel mogelijk. De de voor u gereserveerde tijd kunnen wij dan iemand anders aanbieden. Indien u uw afspraak minimaal 24 uur van tevoren annuleert, worden er geen kosten in rekening gebracht. Deze kosten bestaan uit onze vaste lasten die doorlopen gedurende de voor u gereserveerde tijd; deze kosten worden niet vergoed door de tandartsverzekering.
-
Wij hanteren een strak “spoorboekje”. Net als bij de trein geldt: als u mee wilt rijden, dient u op tijd op het perron te staan. De trein wacht niet op u, maar u wacht wel eens op de trein. Bij onvoorziene omstandigheden, zoals een spoedgeval, kan vertraging optreden. Wij verwachten dat u rustig blijft wachten tot wij voor ú beschikbaar zijn. Indien u dit niet past, kunt u een nieuwe afspraak maken.
-
Wij sturen éénmalig een uitnodiging voor een gebitscontrole. Minimaal 1 keer per jaar dient u zelf een afspraak te maken voor dit bezoek. Voor kinderen en jong volwassenen hanteren wij een een controle frequentie van twee keer per jaar.
-
Het regelmatig maken van röntgenfoto’s vormt een essentieel onderdeel van het zorgplan.
-
Wij vragen u tijdens uw verblijf in de praktijkruimte uw mobiele telefoon uit te zetten, niet te eten of te roken en geen huisdieren mee te nemen.
-
Bij de praktijk is een eigen parkeerterrein; parkeert u liever niet voor de winkels in Tuk (Slagerij en Supermarkt).
- Wij hopen op een prettige en constructieve samenwerking!